Zoek in ons aanbod
we hebben gevonden 0 resultaten
Uw zoekresultaten
HUURBEHEER

Naast de bemiddeling tussen aan- en verkoop van uw bedrijf en/of registergoed kunnen wij u uiteraard nog verder ontzorgen. Indien u er tegenop ziet om uw huurders iedere maand weer te mailen en te bellen als de huur niet wordt overgemaakt, dan bieden wij u graag onze dienstverlening aan. Wij zorgen ervoor dat de administratieve en financiële werkzaamheden gedaan worden, zodat u een continue huurstroom houdt. Wij zijn een betrouwbare partner, die professioneel te werk gaat en u hierdoor een snelle service naar de huurders biedt.

Denkt u hierbij aan de volgende zaken:

  • Sturen van huurfacturen
  • Incasseren van huren op onze Beheerrekening en het verzorgen van de financiële afwikkeling naar uw rekening
  • Contact en correspondentie met huurder(s) en derden
  • Verstrekken van een maandelijkse huurafrekening
  • Bewaken van de betalingen en huurachterstanden (debiteurenbeheer)
  • Versturen van herinneringen en aanmaningen tot en met het incassotraject en uit handen geven aan  de gerechtsdeurwaarder
  • Verzorgen van huurverhogingen (jaarlijks) en versturen van een kennisgeving aan de huurders
  • Administreren en verrekenen voorschotten energie- en servicekosten, alsmede doorbelasten gemeentelijke belastingen en heffingen aan de huurder. Hiervoor kan een verdeelsleutel worden afgesproken conform de algemene voorwaarden, die op het huurcontract van toepassing zijn.

Uiteraard zijn aanvullende (maatwerk)diensten bespreekbaar.

Voor het verrichten van bovengenoemde diensten rekenen we een percentage van de ontvangen huur. In een vrijblijvend gesprek nemen wij graag de mogelijkheden met u door. U kunt hiervoor contact opnemen met onze horecamakelaar en huurbeheerder Thérèse du Bois op het telefoonnummer 06 – 235 718 26 of vult u onderstaand contactformulier in. Wij nemen dan direct contact met u op.

  • Zoeken in ons aanbod

Vergelijk Advertenties